Over

Wie zijn wij
Comma, de samentrekking van

commercieel en marketing
communicatie en management

Comma, het koppelteken tussen ònze kennis en ervaring en de markt.

Opgericht in 1996 door Indy Bredewold. Rondom haar verzamelde zich al gauw een aantal mensen die één passie gemeen hadden: het overbrengen van hun kennis en ervaring op anderen. Vakbekwame mensen met ruime ervaring op het gebied van verkoop, marketing en management. Dit resulteerde al gauw in verkooptrainingen gevolgd door management en communicatie trainingen.

Wij benaderen de markt vanuit een even doeltreffend als simpel mission statement:

Missie
Wij streven er voortdurend naar onze kennis, ervaring en inzichten te delen met een ieder die ons daarom vraagt.

Visie
Wij zijn continue bezig met het recyclen van kennis door tijdens het trainingsproces de informatie die men ons geeft, te verrijken met onze eigen kennis, ervaring en inzichten alvorens deze informatie door te geven.

Doelstelling
Het aantal opdrachten dat ons team per kalenderjaar nastreeft zal zakelijk verantwoord moeten zijn, maar een constant hoge kwaliteit in onze trainingen zal hieraan nimmer ondergeschikt worden gemaakt.

Strategie
Wij verkrijgen onze opdrachten door persoonlijke acquisitie en advisering en door gebruik te maken van ons netwerk. Onze relaties zijn middelgrote tot grote profit en non-profit organisaties.

Inmiddels hebben wij ruime ervaring in het trainen van commerciële, technische en management medewerkers in de ICT branche en andere (non) profit organisaties. Wij verzorgen standaard open trainingen, maar ook en vooral trainingen op maat.